Tietoa meistä Lohjan Kunnalliset JHL os 11

Jäsenasioita hoitaa Tiina Myllymäki p. 040 755 0634.
Tiina käsittelee myös lakkoavustushakemukset.

JHL on mukanasi työelämässä! JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

Työssä käyvälle JHL:n jäsenmaksu on 1 % palkasta. Maksu sisältää Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäsenmaksun, josta sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta. Opiskelijajäsenelle liiton jäsenyys on ilmainen, ja voit valita haluatko liittyä maksullisen työttömyyskassan jäseneksi. Jäseneksi voit liittyä Oma JHL-sivulla.

Tutustu JHL:n jäsenilleen tarjoamista palveluista. JHL järjestää myös koulutuksia ja tilaisuuksia, joihin voit tutustua JHL Tapahtumakalenterista. Osasto 011:sta on voinut hakea vapaamuotoisella hakemuksella opintostipendiä. Opintostipendit on lakkautettu 1.1.2024 alkaen.

JHL tarjoaa jäsenilleen monenlaisia etuja myös työajan ulkopuolella. Tutustu vapaa-ajan jäsenetuihin tai paikallisyhdistyksemme huvi- ja vapaa-aikatoimikunnan järjestämään toimintaan! JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Kulmakatu - yhdistyksen oma tila

Yhdistyksemme oma tila, Kulmakatu 4 (08100 Lohja) sijaitsee lähellä keskustaa sijaitsevan kerrostalon maatasossa.

Huoneistossa on hyvä pitää kokouksia tai pieniä juhlia. Kulmakatua vuokrataan vain yhdistyksemme jäsenille.
Kulmakadun tilasta vastaa Noona. Olethan yhteydessä sähköpostitse dahlman.noona@dnainternet.net.

Huoneiston varustus:

• 30 istumapaikkaa
  • keittiössä liesi, kahvinkeitin, vedenkeitin, jääkaappi
  • kahviastiasto, kahvipannut, tarjoiluvadit
  • wc:t